Götet

Götet var så himla fint. men vänta fuck jag anväder inte ordet götet, det är gay. Det var underbart i göteborg, fuck jag ville aldrig sticka därifrån, Dennis är världens bästaste storebror/dadycool Johanna är välrdens finastegulligasteroligaste Mamma/svägerska (ha kerstin jag kan använda svägerska och svåger rätt)  och Alma är det finaste jag sett!
Har varit lugnt men underbart! Stockhom ska inte bli lugn men underbar...
Vill gå ut torsdan, strosa runt på söder på fredan och titta på folk och småäckelaffärer. Sen ute på fredan och lördan och idol på söndan? Mums för repris på söndagmorrgon! 
Mums för bäbis, bilder kommer på bäbis när jag kommer till en usbkabel.Glid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0