yes!

nu borde man skriva. känner att fannie skriver jämt, så man ligger efter litegrann.
förra fredagen var riktigt kul!
haha, sjukt roligt att jag såg 2 av sofias gamla män i tisdags. fast inte så kul att börja tänka på att dom inte kommer hem förren om en månad typ.
jag känner mig typ helt tom i huvet.
jag är typ chockad, eller förvirrad, eller glad, eller så kan vissa bara charma en så fruktansvärt mkt.
Jätte trevlig och jätte snygg, de var de jag letade! men de blir aldrig så.
man kan ju drömma iaf!

måste få fara på shape, bara måste!
helgen kommer bli kalas hoppas jag. bara norgefolket kunde komma hem..

jag lägger också ut en shape bild från sofias 18 års dag!
de var tider







  jag saknar bakis dagarna 

jag tror jag ska leta reda på massa bakis kort på alla och lägga upp dom.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du/ni har blivit utmanade! Kolla in mitt senaste inlägg.

2008-11-27 @ 23:30:44
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

alltså hemskheter!

2008-12-01 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0