Men ja

Okey. nu var det en dag och 12 timmar sedan någon av oss tre ljushuven skrev här sist. Vilket är förlång tid enligt anonym klagoäckel :) drog just över alla mobilbilder till datorn så jag firar uppdateringen med att helt fantasilöst slänge upp lite sånna. Jag har faktiskt ett liv, jag ser australias next top model så fort jag får chansen vilket gör att resten av mina dödatid hobbies blir lidande.yes jag har tråkigt. yes jag vill till aus nuuuu!
Hahaha jag kollade just igenom bilerna från när vi handlade på maxi och i samma stund som jag såg min lillebror kom jag på vart grukan jag letade idag hade hamnat. grukan blev ju en pipa. Fuck I love life!
Åhe
just jag, Axel och Emmelies kyss, årets kyss.
Glid



Kommentarer
Postat av: frykholm

hahahaha emmelie ser ju meganöjd ut!

2008-11-13 @ 12:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0