Dagdag

Slitendag, eller mer sliten gårdag. Öl och spice på en onsdag är inte bra, ajabajja FannieBannie. Vaknade typ halv 7 och skulle till bussen, var så otrolgt seg. Var seg hela igår, och hungrig, jag fattar aldrig när jag blev miss munchies? Nääär? Det är iaf sämst, alla bullar är helt slut och massa dajmkulor! Notis från igår btw, man blir otroligt horney av spice
Men tandläkarn imorse, de skulle fixa min framtand, dock gick det inte så den blev ännu mer borta, de slipade den mjuk och liten vilket är en stor sorg, jag måste sluta slå bort fliser från mina tänder det är inte hett. Resten av dagens massa seikapp av heroes. inte tråkigt, inte råktigt någonstans!
Gild

fin tand + sexig mustach!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, hur har du lyckats med det där?

2008-11-20 @ 16:57:03
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: ebb

spice är nice som vi säger

2008-11-20 @ 23:41:26
URL: http://slebba.blogg.se/
Postat av: Fannie

Ett gammalt djungelordspråk?

2008-11-20 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0