Att sola ålidhem

Hade verkligen tänkt sola idag, fick dock lov att lasta sand (jag borde sluta hälsa på mina föräldrar). Så om nästa gång någon klär av mig märker av några vidirga bikinilinjer, inte mitt fel! Verkligen inte mitt fel äckelpäckel..
Igår solade jag, det var fint jag solade och sov på samma gång, myyys vaknade av en otäck upplevelse en höggravid tant i 27års åldern som sittrar på mig och försökt prata lugnt allt vad hon kan.

(Tanten) - Ursäkta, URSÄKTA:

(sovande Fannie) äööhe, va?

- Om du ska solva magen får du faktiskt ta på dig en BIKINI

ööähåe, vaa?

- Jag har två små barn och två tonåringar och jag har verkligen försökt hålla dom från herrtidngingar men, MEN det HÄR det kan jag ju faktistk inte kontrollera, eller hur? Så kan du ta på dig en BIKINI????

öäöheå, visst, oket

(lägger ärmen från tunikan över brösten och somnar om vaknar helt stekt)
Så undvik solning på matematikgränd om ni inte vill bli attakerade av ilskna mödrar!


En lite ostekig solautanbikinibild från förra sommarn



Glid i Frid....

Kommentarer
Postat av: linn

men för att jag var så full så ja inte kunde gå.. annars!!

2008-06-19 @ 17:12:05
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0