Två saker

1. Jag har blivit helt allergisk mot min mamma. Vi har alltid varit polare men när jag kom och hälsade på idag och hon kom hem fick jag utslag och blev på dåligt humör (detta är nu typ 4gången i rad)

2. Jag, Emmelie, Sofia och Ida har värdens bästa kväll på droskan i fredags (okey typ ett år sedan) men, vi har aldrig haft det förut och jag har inte hittat någon usb till kameran fören nu så: Here we goooo

Till att börja: Förfestposering alá Emmelie Renlund. Sedan Sofia + Partytroll och Emmelie och partytroll?

Emmelie posar sönder! Sofia kammarn! Mums för män, eller?


Sist men inte minst: fylleposerande Fannie och Ida (galet snygga människor yääähes?)



Galet kul, galet kul efterfest, eller galet sketch!

Glid i frid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0