Sisådär två dagar efter

Alltså, det finns verkligen inget bättra än att kolla igenom festbilder, midsommar i fredags galet roligt var totalt 110%utaggad till mina små korta tänder men ändå lyckades det bli värsta pangkvällen! Otroligt kort sammanfattning: Middag ålidhem (de e stiiiiil de) bilfärd bore, öl bore, film bore cykling ålidhem. iaf för min del, resten av mina patrask till vänner lämnade bore för erboda där sofia nästa fick ligga, bara nästan kille var visst inte allt för komptent, någon hade helt glömt gps:n hemma! Men dom skulle typ hokka idag så good luck babygirl ;)
Vi sov hela dagen igår, det var dumt, det var lördag och vi låg totalt genomavdankade i soffan, jag påminnde emmelie 10 över 11 att det egentligen var en fest som vi var bjudna till och skulle gå på, men då var det för sent (mohahaha)
Blabla, nu har jag ifa kollat bilderna, de var fina och fulla skulle sett dom tidigare om inte min dator blev stulen förra lördan, dock har jag hört att det håller på att vandra tillbaka till mig, hoppas inget bajsäkcel har typ tagit bort alla skit som var på den, då ska jag seriöst kissa på den, vem det nu var.

Balbal: Här är midsommar bilder, njuuuuuut och för er som fick ligga i fredags (vilket inte jag fick, men inte var så sugen på heller) GRATTIS!

Ååå supa, höre jag ett ligga?

Kransbindning..


LIGGA (lätt nya cheeeeese)




Aldrig sliten på fest? Fest är fint, fest är kalasfint!


Det var alltså midsommar, simma lungt, glid i frid (Edholm fick också ligga)




Kommentarer
Postat av: Eva

alltid...

2008-06-22 @ 17:16:13
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: katrin & hanna

okej...?

2008-06-22 @ 19:15:27
URL: http://goldenfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0