Så galet!

Alltså, jag vet inte ens vad jag ska säga om helgen.
Bara helt underbart kul! kommer nog skriva mer sen och berätta alla små snuskiga detaljer.
Nu måstge jag definitivt ta en dusch, och sen SOVA!
är så sjukt trött och smutsig. men de vare värt!
Jag kan rekomendera att fara på peace and love. hade gärnat vela stanna och festa en vecka till, men det är ändå skönt att komma ifrån alla ajamajor och doften som är på campingen, en blandning av öl, piss, bajs, sprit, rök osvosv. ni kan ju tänka er själva!
Och the hives var så sjukt underbara att se, det var svettigt och galet, vi stod näst längst fram. så himla himla underbart!
Men sjukt kul har vi haft!
sova nu,


Peace and Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0