Peace and love

Den i särklass roligaste festivalen jag någonsin deltagit i! Galet fint på alla sätt trots en tidig torsdagkväll. Haha alla som ville fick ligga, typ, vissa somnade andra gav sina vänner överaskning men en röv kanske?
Hives var en religös upplevelse, kent var en timme för kort. MINST, nationalteatern var som vanligt helt underbara och sex pistols, ja de var intressant :P

Dock kommer min lever att hata mig för ett bra tag framöver, massor med öl. Öl är mat. Och jag har lärt mig gilla poliser, spec om dom tar tid då man springer runt. Men trots allt roligt supaligga grejor så måste jag säga  I Can't Get No Satisfaction  och jag är en man av principer.


Glid i frid och zoo, zoo vi ska gå på zoo på zoo kan man göra vad man vill och lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0