Midsommarafton -08

Ida- Emmelie är full som en sillburk, men vad gör väl det när humöret är på topp? jag menar...

Emmelie- jag är hungig hela tiden. kan jag sluta äta?
kvällen var bra! men bara sofia som fick,,,,,,...............LIGGAAAAAAAAAAAAAAA,.
oj, jag menade, ehm, horde jqg ligga?
xoxo,
i veckan har de varit bra , jag grillade med min klass, och jag har äjndå saknat dom. iadf några ;P
sen träffade jag tobias, och han är "rolig" i love him. nu lagar ida kvällsmat åt mig , hoppas jag. för jag är hungrig som en griiiiiiiiiis. jagf måste slutaa äta!
jag vill, "alödjiadhifg" you know, imorn får ni veta vad jag menar.
sen fick jag höra massa skvaller om en viss,,ni vet ikväkll, jag berättar imorn, det var typ de mest uderbara på kvällen. KRISTEN!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHahahha.
men, nu ska vi äta och sova, typ.
snart flyttR vi in i huset också.
puss och kram!
ida hälsaarrr!
/ Hoppet och livet!

Kommentarer
Postat av: skurt

Hahaha, alltså du är som du vart... psyk!

fast jag tycker inte att allt stämmer .. ^^

2008-06-21 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0