Men hoppeeet..

Godmorgon världen, jag är trött.. DÖDSTRÖTT! Efter en natt tillbringande förtrollas av 1990tals  serien "my so.called life" är jag helt fantastikst trött alltså helt otroligt fantastikst! Som tur är, är serien mitt nya liv och borde ses av allt och alla.
Iallafall, idag ska jag flytta alla saker bort från min älskade lägenhet på ålidhem, hem till mitt gamla flickrum i nordmaling , kommer vara  äckligt jobbigt måste köra från umeå till nordmaling med varje lass och för er som inte vet så är det 5fucking mil, dryyyyygt! Men jag hoppas jag ska klara mig med  två lass. Min lillebro och hans vän ska hjälpa mig, fucking billiga människor som gör allt för en pizza, men vem klagar? Inte Fannie iaf hon är gald som en fiskmås, även ifall hennes hjärna just nu är på energisparar läge, hur snabbt får man förresten köra med släp? Någon som vet, någon?

Over and out, Glid i Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0