Lite annan version av midsommar

Midsommar började kanonbra med en jättegod 3 rätters middag, trevligt folk och härlig stämning :) Vid 1 nånting blev det att bege sig vidare till Bore som också var rätt kul. Sjunga nationalteatern, snacka filosofi (som man egentligen inte hade koll på) och bli petad i ögonen av nån random :/
Dagen efter insåg jag att jag egentligen var ganska så nykter ifall man jämför med resten, kanske speciellt Emmelie som råkade avslöja på ett kanske alltför uppenbart sätt att hon var lite halvsugen på de där med att kamma. ;)
Hur som helt riktigt nice att träffa några klasskompisar igen för sak samma om vi gått ut skolan SP3B kommer alltid att vara min klass, sådeså ;D

(Efter Bore gick jag faktistk och lade mig i min egen säng alldeles ensam, så ta det som fannie skrev med en nypa salt) ;)

Kommentarer
Postat av: ANJA

Svar:

Tack! Nej, det är det inte. Bara att klippa och klistra!

Längst ner till höger? På vilken bild?

2008-06-23 @ 06:53:14
URL: http://anjaaaa.blogg.se/
Postat av: nicole

du kommenterade i min blogg du skrev " uppför dej " . uppför mej med vad ? har du en aning om hur det är att vara ett jävla fetto eller ?

Postat av: linn

ja verkligen, vi måste styra NU! när flyttar ni?

2008-06-23 @ 22:16:32
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0