Kent, snart.. PEACE AND LOVE

Snart ska vi iväg, till peace and love. Jag är hetl totalt övertaggad, har varit depp hela långa dagen då vi flyttstädat (helt värdelöst alla dagar lätt) och nu sitter jag och drar över massvis av musik hfantstikst otroligt underbart! Jag och kent ska verkligen verkligen verkligen bounda tsm och leva lyckliga i alla våra dagar. Min dator som varit på villovägar har ju återvänt till mig och därmed även all musik som jag saknatsönder en hel vecka, känner hur jag blir helt var inombords då jag får höra den igen får tårar i ögnonen och en puls i 520 och en elektrisitet i kroppen som närmast kan jämföras med orgasm! Hejja musik, hejja kent, dlk, sex pistols, hives och all annan kals som ska dit! woooouppidou, laalal graaamjjida! Jag är taggad, mest glad, helt otroligt mest glad!

Glid i Frid (so long suckers, vi syns i borlänge)

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0