Flytta och öl hela helgen

jag sitter hos alex just nu, enda stället med it.
hon har färgat mitt hår och vi har gjort ansiktsmask. myys! hon försöker göda upp mig också, tror hon att man vill bli tjock som en apa , haha. men mat är ju gott så!
jag och min kära "pojkvän" daniel var till huset idag. allt är klappat och klart!
flyttar in nästa tisdag! yey! :)
har flyttat och städat igår och idag, jobbat hela dagarna också. kan lova att jag är nådigt sliten!
imorn bär de av till peace and love! så sjukt kul det kommer bli! öl hela dagarna lång, och nätterna förstås.
kommer nog bli en resa för livet!

Såå, so long sukkers som inte följer med!
ni kommer missa ngt kan jag lova!
som fannie sa på studenten " HA HA" synd för er!

och ja, sockerpullan kommer få ligga! jag vet att du vill.
(vilket PANGbruden inte fick ;) ) " HA HA"
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0