film i nordmaling

Nu har vi nyss sett chicago, bra film.
det känns som när vi var små, eller små, när vi gick högstadiet. vara hos fannie och mysa.
jag kan dock inte hålla med om att nordmaling är ett underbart ställe. de enda bra med nordmaling är fannies hus.
ska upp och ta en buss kl 6 imorn, hoppet!
fannie har smittat mig, så jag har blivit jätte sjuk. det är inte hoppet.
men man ska inte klaga, för det blir absolut inge bättre av det, sa en viss människa till mig.
midsommar i helgen, känns väldigt opeppande när man är sjuk.
hoppas man känner sig som fannie på den här bilden efter midsommar.

Hon brukar vara söt på morgonen

yeye, nu laga fannie middag till sin sent arbetande far och jag ska försöka sova nu snart.
hejdå livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0