Du måste försökt planera ditt liv Fannie..

Jag hade tänkt att skriva om tusen andra saker, typ att jag hatar mig själv för att älska James Blunt (hunkhunkhunk) eller att jag hatar att det ska regna eftersom jag ska flytta alla möbler imorron från lägenheten till morochfar. Eller så hade jag tänkt lälägga upp bilder på hur otroligt tomt det ser ut nu på ålidhem eller hur gammal våran skrutt hund har blivit och hur extremt konstigt det känns. Men då, plötsligt som en skänk från åvan kastades alla mina tankar bort av min mor, som har under mig "vart ska jag bo nu" period varit den mest missnöjda och energikrävande personen jag någonsin mött (dock är jag 19så det kommer säkert fler)

Jag for till nordmaling (fråga mig inte varför) och tog med mig tvätt eftersom jag hinner inte tvätta innan vi flyttar..

Mamma:   
 -     Är det din maskin som går?

Jag:    
    Japp, och när jag är klar med den ska jag in med en till, och sen en till och kanske en till.

-     Jasså? Fannie varför passade du inte på att tvätta på ålidhem där strömmen är gratis och ni har ett stort tvättrum

    Det fanns inga lediga tider och jag såg inte alla tvätt fören jag började städa (egentlig orsak, det är fett drygt att få tvätten till tvättstugan och alla tider är sämst och man hinner typ 1/4 av sin tvätt som man sen måste hänga upp i köket)

-     Fannie, jag tror inte det stämmer

    Jag kan ta med mig min tvätt till stan och låta den vara i bilen tills på tisdag då vi flyttar igen?

-     Vill du det? Det jag säger är bara att du måste planera ditt liv, det verkar aldrig som om du gör det och du måste börja.

    Jag planerar mitt liv.

 (TYSTNAD LÅNG STUND)

-   
Vad bra om du gör det, men du verkar iallafall inte så. Du måste försöka planera ditt liv fannie.



Okey det kanske inte låter så hemskt. det det är inte första piken att jag är totalt misslyckad. Okey jag har inte två ungar, och jag är ute och festar mycker och är ung och umgås med olika herrsällskap, men bara för det behöver det inte betyda att hon var bättre i min ålder. Nej jag har inte två ungar och jag kommer inte ploppa ut två TILL (hade räckt med en till) de kommande två åren.

"Ja, men iallafall vill ju hon vara  med någon, inte så du som inte ens försöker hitta någon kille, du kommer aldrig att hitta någon Fannie" - kära rara mor (när jag berättade om en kompis som tog dåliga killar ist för att vara singel)

Eh, fuck äckel regn hora, glid i fird ett bajs! EN SNOPP!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0