Bio och flyttstäd

Sex and the city filmen igår då, relativt bra. Men måste säga att den var lite halvseg där i mitten och fick inte de där kanoinslutet som jag hade väntat mig. Hur som helst fanns det vissa ljusglimtar som gjorde att den blev helt klart sevärd. Filmen var däremot lite längre än vad ajg hade väntat mig så när jag väl tog mig hem till mitt kära ex sov han nästan, men blev bjuden på mackor i alla fall så de var nice =)
Dagen har vart halvdryg, flyttstädning från kl9 till typ halv 2 men de känns förbaskat bra att få de överstökat i alla fall, nu är det bara bredvik som gäller, ganska trist men ändå skönt.
Sen taggar jag att vara innomhus och tjäna pengar medan Fannie och Emmelie ligger ute i tält på nån lerig åker med alla kläder genomblöta av regn. Mohohahah!! (Jag är inte alls avundsjuk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0