Alltså, värdlen, hoppet!

Kom just hem, har varit på Olle och sett fotbollen ,hyffsat helt värdelöst men men, jag kan inte säga att fotboll är en ggrej jag bryr mig om, hur mkt jag än försöker, fuck så är det sorry världen!
Så det jag egentligen är otroligt upprörd över är mina vänner (och resten av dagcenter på olles) såginsattser under nationalsången, inte nog med att inte så mkt som en ton var ens i närheten av något godkänd men till min förskräckelse kan vuxna människor inte ens texten på nationalsågen!

Trots tonsprickarskillsen är det mysigt att stå och sjunga till alla runt omkring mig birster ut i "jag vet att du är och förblir vad du var"
Ursäkta, stoppa och spola tillbaka, hörde jag förblir, FÖRBLIR?  snällarara gulliga säg det aldrig igen, jag måste agera ordbmärkare, kalla mig hitler men den rätta texten är  "och du blir vad du var"

Har alla förstått Förblir   --> du blir

Tack, det var allt!


Over and out, Glid i frid!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har inte sett en enda match. Förutom sista kvarten idagf.

Och så bestämmer sig idioterna för att förlora.

Vad arg man blir

2008-06-19 @ 00:27:38
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0