Snowflaks keep falling on my head

fysikprov idag.. det sista och jag måste klara det annars har hela hösten varit helt onödig och jag måste göra om det. eftersom jag har bestämt mig för att bli världens bästa närigsfysiolog jag skulle vara perfekt! Men om det inte går då dör jag, jag kommer deppa ihop och bli alkoliserad och mysslyckade och deprimerad. jag har ont i hela kroppen för att jag är nervös, har vaknat varje halvtimme och trott att jag har försvoit mig fast det inte börjar fören 13:20. Finns bara en man som får mig lugn just nu. Bj Thomas han är inte fager någonstans och totalt ofögbar men han inställning gör att tom min hårstrån böjjer sig till små gladmunnar och slappnar av. Fuck ikväll ska jag bli ett glatt moln up in the sky!
Glid
Btw har jag blivit en youtube nörd.. men alla behöver såhär i sönderstressade tider en underbar melodi och nynna på!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han är väl inte ogögbar???!! Vad har du för smak egentligen?

2008-12-12 @ 12:46:39
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0