Om slitenhet vore aspartan är jag fan Cola light

Jag är sliten, fuck alltså ingen kan ens sätta sig in i hur min kropp mår idag har ont överallt! Kort resume av kvällen:

"Började hemma några snabba groggar/vinglas i myset sen racercykling till rött sen öl på rött sen vandring till konsthögskolan, drinkar, sen igen aning poff var jag på statiol med min gamla sha lärare och massa annnat folk och köpte folköl, sen måste jag ha ramlat för hela hakan är uppskapad, sen poff var jag på nån efterfest (kan dock ha drömt det men jag är ganska säker) sen vaknade jag på Arvids soffa klockan typ tre på eftermiddagen och har ingen aning om hur jag kom dit, inte han häller för den delen eftersom han sov när jag kom dit"

och sen kan ju nämnas att jag var ute i fredags och jag och kerstin tog en Martin var igen, och att jag försov mig en timme till jobbet på lördan och sov hela söndan och missade därför jobbet då också.  jag är faan inte en smart människa meeen alla som läser om mig vet att jag är deras idol!
Glid

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså, man blir ju rädd. Lite ledsen och skamsen när man läser det här. Nu får du fan lugna ner dig.

2008-12-14 @ 23:43:49
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Petra

Men FANNIE!!! ;) Hoppas att hakan mår bättre nu! Kram till den!

2008-12-15 @ 13:33:46
Postat av: Fannie

ey, petra du behöver ju kanske inte nämna nått får Petra om bloggen. tror hon mår bäst av att inte läsa vad som händer i mitt liv ibland :P

2008-12-15 @ 15:08:04
Postat av: Anna

Stackars..

2008-12-25 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0