Nu är jag på gång igen!

Gipset är borttaget och skenan är upplåst! :D

så nu är jag på gång igen!
 
ni ska se mitt ben, de är helt sjukt galet smalt.. det ser inte ens ut som mitt ben.
man kan dra ut massa hud på benet, det är inte så attraktivt.
alla som sett de tycker de ser sjukt äckligt ut. borde kanske ta kort på de.
men ska iaf ha skenan i två veckor till.

hoppas på utgång i helgen iaf!

annars vill jag tacka min blivande sambo för i lördags, när jag tänker tillbaka hade vi två ganska kul ändå, haha!
och i söndags vare myys.

snart snart snart snart kommer älskade sofia, ida och sandra hem!
jag dör av längtan, helt galet så kul detta jullov kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0