Kameradöden

Jag vill dö, varför beställde jag min kamera från djävulen när jag satt och valde mot typ gud, varför? varför kommer den alrig komma och varför får jag aldrig tillbaka de 3300? Varför, varför varför, varför sticker jag till aus utan min supervattentäta, stötsäkra, fryståliga typ stålmannen kamera? kameraexperten är djävulen förklädd i dataföretag, jag kommer inte hinna beställa nån ny, och min superkamera lär inte finnas till ett överkomligt pris i den lilla sketna staden umeå.
Jag som alltid skrattat åt mina föräldrar när de ist för att beställa på internet farit till expert (som är frälsaren själv), men nu är det inte jag som skrattar inte.  http://www.vk.se/Article.jsp?article=239546 han hade mer otur. Gud, det är faktiskt jul och jag är jämt snäll, nu får du ta och hjälp mig!
Glid
my lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0