JulJulJul

Jul är inte alltid så kul, inte när jul betyder avslutning på allt. typ fysikprov, scoutavslutning som man inte har tid med, fixa luciatåg till klubben som är imorron.. nån som har tid att vara med? nån som kan undanvara en timme till att vara fin och snäll gullig och ställa upp? Blä jag dör tråkigt, egetnligen inte alls mest drygt kommer nog att terrorisera folk ikväll så att lite folk ställer upp! Men finns det inte fler folk så finns det inte.. jag ska inte vara grinolle för:
Raindrops keep falling on my head but that doesn`t mean my eyes will
soon be turning red. Crying`s not for me cause I`m never gonna stop
the rain by complaining
Just nu finns det barta en fin sak med julen och det är love actually, spec introt det kan få vem som helst att totalt genomsmälta Hugh Grant vilken man, vilken klippa vilken gaaaga! ;)
Glid


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag börjar inte helt osökt nynna på "christams all around us" Haha...den är kung!

2008-12-10 @ 16:58:43
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: ebbas

alltså hugh grant!!!!!! min enda kärlek

2008-12-10 @ 17:28:07
Postat av: ebb

åh jag orkar inte alla mysiga fina män. hugh är ju också en ätbit - perfekt i jultider!

2008-12-11 @ 23:38:12
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0