hela natten lång

igår blev de lite för mkt , = Bakis som en griiis
jag mådde så fruktansvärt dåligt idag. kunde inte ens stå upp, helt sjukt.
men man mår ju som man förtjänar!

sov bort typ hela dagen, och nu måste man tagga till igen,
jag tror man blivit för gammal för sånt här snart.
men ikväll blir de sketch eller corona. sketch är gratis, så de känns mer lockande.

fannie var pigg i morse, hon skulle köra till nling och jobba. Hejja fannie!
fannie är tillbaka i supaLigga livet igen, och jag har typ börjat bli seriös. skummt!

BTW! jag har fått grått hår!! HELT GALET, alltså inte lite grått heller, utan sådär farmor mörkt gått. 
 först ville jag DÖ. men nu har jag försökt intala mig själv att det är cooolt ;) haha

vi har börjat bli stora nu. vi kommer tillochmed in på rex! då har man blivit stooor.

nu ska jag ta tag i mig själv och göra mig klar. ikväll ska de firas att det bara är 6 dagar kvar!! :D
så himla looovely!  jag saknar er och längtar sönder mina älskade sockersmulor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0