Byebye Umeå

Avskedfest igår, galet roligt! Var sjukt mkt folk, trodde att det skulle bli lite tomt men var helt jäla smockat, och grejjen att jag inte skulle bli överförfriskade funkade inte häller, inte nånstans, av nån anledning tycktes jag ha en drink fastlimmad i handen som följde mig överallt :S weird!
Har sagt hejdå till min supersläkt idag, otroligt ledsamt, dock har jag panik har inte börjat packat än! om två dygn är jag outie, byebye till allt bajs aka umeå!
Mohahah, btw Emmelie är vidirg, jag känner att jag måste tvätta händerna bara jag skrivit hennes namn!
Glid

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en trevlig kväll! Synd att jag inte kunde vara med på middagen igår. Flyg lugnt! Kram.

2008-12-22 @ 09:53:06
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0