TAGGAA

Nu dricker jag vin med ida och edholm.
snart kommer fler
och jag är taggad som fan
fyy så himla kul vi ska haaa



Jag skickar en tanke till stackars sofia som är i sthlm (!) och inte kan närvara

men vi ska supa skallen av oss (eller nästan iaf) och ha sååååå jäkla kul


snart är supa och ligga bloggen i liv igen

svampen hade kul på valborg, hon fick nästan ligga

jag fick en stalker efter mig och han ville verkligen ha mig.
tillochmed dagen efter,
men de kommer aldrig hända!
usch

men nu ska jag supa och ligga,
eller bara supa!
fannie du måste ,, you know what , åt mig.


"margarita" fick mens idag, så hon får inte ligga,
än fast hon vill, superduper mkt.


HADEE
vi ses i morgondimman.

 
vi är dom som du hatar en söndag på dagen

Kommentarer
Postat av: jon

morgondimman ja det kan man ju kalla den dära kvällen. Så sjukt mkt morgondimma så he gå int att beskriv!

2009-05-04 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0