blandade känslor

Studenten närmar sig med stormsteg!
idag hade vi tal om våra år på gymnasiet.  (jag kände mig enormt gay)
jag blev  tårögd.
kommer säkert böla på studenten (tönt som jag är)
men jag gillar mig klass enormt mkt,
nu ska jag sluta vara gay,


våran hemlis som inte är så enormt hemlig längre, går framåt iaf!

jag har ingen mer skola, ska bara städa ur skåpet,
-de är över nuuuuuuuuuuu, men jag kommer ihåg alla dagar med er....


yran i helgen, känn peppen!
kommer bli kalas bra!
bara inte svampen är för kärleksfull med ......





        
Grillning i skogen

      
Kulturnatta och TC



bilderna får tala för sig själv, men kul vare!


Hallå -----, dags att vakna.
Din bortamatch är slut du kan kräla hem.
Hallå, Ingen kommer sakna den andre och ni kommer aldrig mer och ses igen.


En gök, en suck, ett skjut, ett sprut, en sömnig sats som rinner ut,
du stensomnar i hans säng innan du fattat att han fejkar.
Gök, en suck, ett skjut, ett sprut, en gummislang som spottar ut en sista
strimma hopp, från en söndersupen kropp.

Frukosten är pinsam och tystnaden brutal, 
Du säger att "du måste dra, men att det vore kul att ses nån annan dag".
Sen flyr du från hans lägenhet och drar dig ner för avenyn,
Partyshortan stinker fylla, rök och herrparfym.



Sofia fick ett sött ragg,
(förlåt sofia men jag var tvungen)







Kommentarer
Postat av: jon

Klockrenaste bild på sofia och hennes hunk!!!

2009-05-27 @ 14:13:10
Postat av: "hunken"

HAHA, alltså INTE okej!

2009-05-27 @ 15:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0