nostalgisk

idag har jag varit jätte nostalgisk ,
hoppet börjar sakta komma tillbaka, (notera sakta).
igår blev jag jätte glad innombords när jag fick veta vad dragonskolan hade ordnat med.

idag har sommarkänslorna börjat komma,
jag tänker bara tillbaka på de två senaste sommrarna
dom var helt underbara

sommaren 2007 hade jag och sofia en lgh tillsammans och de var helt underbart!

fast den sommaren är inget att gämföra med sommaren 2008.


mina två fina sambos
som jag hyrde ett husmed och den sommaren var bara helt urspårad.

fester till tidiga mornar
strängar som sprack
sofia fick en shake and bake
för mkt öl
oförglömmliga kvällar
nära inpå gruppsex
"den finas" walk of shame
"joker" drog hem en från krogen för första gången
maskerad
massor med grillning!
peace and love
svineri
en svining kärring som borde besöka sin psykolog lite oftare
sol och bad
på tok för mkt alkohol!
osvosv

jag orkar inte skirva mer, men ni förstår min poäng.
sommaren är de bästa som finns


sommar i lycksele gör en nostalgisk,
på den tiden var jag faktiskt brun! tro de eller ej.



jag vill att du ska komma hem,
ingen sommar utan dig min älskade!


midsommar med dom mest underbara!



jag avsutar med den mest klockrena bilden.
peace and love nuuuuuu


sommar kom
bekymmer försvinn
om de endå vore så enkelt

Kommentarer
Postat av: sara

du är sjukt snygg på bilden från lycksele :)!

2009-03-28 @ 19:38:00
URL: http://sarajakobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0