yran!!

helgen har varit underbar (somvanligt)
öl 24/7
bra väder och bra människor
jag längtar redan tillbaka

jag orkar inte dra upp allt som hände,
men baksmällan sitter typ i än, så ni kan ju förstå

och vi alla ser ut som kokta kräftor.

men bilderna får tala för sig själv.





           

         

               

vi var sjukt slitna och fulla och äckliga, efter att ha drukigt sen typ 11 på dagen, men vi bjuder på det

           

De var fredagens bilder, nu kommer lördag


vi for och såg bränboll och tog några återställare.
     jag gjorde ett hemmagjort sugrör

sen åt vi middag hos susi som fyller 20 idag!
då såg vi lite  frächare ut (men de varade inte så länge).
           
              

      







Alltså nu orkar jag inte mer,
kolla facebook senare för att se mer bilder,
för de här var sjukt jobbigt.


på återseende!

Kommentarer
Postat av: kajsa bajsa

emmelie jag hatar dig. Var har du hittat det där leopardlinnet (?). Jag har letat ett sånt i år och dar, sen har du ett. Typiskt !

2009-06-02 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0