Livet innan det kunde jag, utan och innan

Nu är alla borta och bara jag och sandra kvar.
nog ska man klara sig i några månader till ?
Jag köpte träningskort på USM igår också, så nu äre dax att komma i form!
En tränare som är bra på skador ska hjälpa mig på måndag, så de känns riktigt bra!


Jag är riktigt taggad på att dränka allt ikväll och bara leva!
men sandra ska upp imorn och jobba, och ehm, jag har inga andra kompisar?
NÅN som vill ut ikväll? ring mig isf, för jag är en desperat flicka som är mobbad.
om allt går som jag vill ska jag dra med edholm på skarinska ändå!
för där finns snygga,heta,rockiga 10-poängs killar, give me give me give me a man of the midnight!
göööör de! som ni underbara som är i oslo skulle sagt!


Jag vill att alla ska vara hemma. så man kan leva som vi gjorde i sommras. de vorde helt jäkla underbart!



Sommaren 2007 var fin


Fannie är saknad, och hon har blivitt sjukt brun!!  hon har gjort en sjukt rolig sak också.
och ja, de handlar om supaligga fannie så ni kan ju gissa vad de är. fast ni kommer aldrig gissa rätt! mohaha



Btw hittade jag en gammal bild på mig i lumpenkläder, jag borde verkligen gå lumen!


jag ska nog inte gå lumpen, hahah


Nån som är taggad på att drunkna ikväll?  jaaa gööör de!


Kommentarer
Postat av: sof

Jag vill drunkna ikväll, med dig. synd nog går det inte. Kanske blir en norge drunkning.. buhuhu

2009-01-16 @ 16:17:37
URL: http://norgediss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0