jag förgyller dina dagar

Ja, för de gör jag.
jag kom på igår när daniel frågade mig med vem jag blev av med oskulden. och de hade jag nu tänkt berätta gott folk.
Det var faktiskt (dö inte av skratt nu) med en NORRMAN !! Jag som säger hur mkt jag hatar norge.
och det gör jag faktiskt, sofia sa att jag borde ju tycka om norge lite då iaf. men Nej!
jag menar, de var ju inte direkt skönt så? hahaha

jaja, nog om det.
igår vare kalas. fest på ålidhem med massa studenter. lite för mkt vin .
jag gick på en norskarmbrytning och det resulterade i att jag slog mig själv på käften. (jag hatar daniel)
sen fick jag komplimanger och 3 st hunkar. haha,
galen kväll helt enkelt.
men jag gick hem själv, för jag kände inte för att ggöra ngt med nån.
fast de blev inte så ändå, men de är en historia jag bara delar med mig av till mina nära och kära.
haha jag ägde han så jävla hårt iaf!

Jag måste sluta med alla dumheter och bli seriös nu, som jag sagt så många gånger.
ska upp imorn och träffa den där tränaren på USM som ska hjälpa mig med knäet. det är ju en början på mitt seriösa liv iaf.
här har sandra och axel nollningsvecka nu, så dom lär ju supa varje kväll typ. Yey

jag saknar er alla. och jag dog nästan idag när jag hörde fannies röst på filmerna hon spelat in.

jag vill bara att sommaren ska komma så alla är samlade igen!




Hon som förgyller någons dagar



Jag vårgar faktiskt dela med mig av dessa vackra bilder nu.
för er som inte ser så är det jag för några år sen. Söt var man iaf!

Kommentarer
Postat av: s

Alltså underbara underbara du!

Du gör mina dagar till något nytt varje dag, och alltså.. en norrman, kanske det bästa på länge!

2009-01-19 @ 21:23:07
Postat av: ebba ss

haha cutiepie!

2009-01-21 @ 22:56:02
Postat av: Fannie

Får se om jag kommer hem till sommaren :)

2009-01-22 @ 11:04:49
URL: http://shellbeapples.blogg.se/
Postat av: ebb

jag skulle ALDRIG inte... ens om jag fick tusen gissnigar trott att det där var du. shit pompa. Mysmys=)

2009-01-23 @ 09:26:46
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0