hejdå helg

helgen var väl bra.
men somvanligt så vet jag varken ut eller in
först tänker man jamen varför inte,
men sen så orkar man inte
ni som känner mig förstår vad jag menar
menmen, får väl se vad framtiden säger.

just nu orkar jag inte iaf, men om en vecka kanske. haha

jag ser fram emot helgen, ska ÄNTLIGEN få festa med min nya vapendragare sandra.
Bara hon inte dissar mig för sin nya hunk, då skjuter jag henne.
ska på glamrock fest, det kommer bli så sjukt jäkla kul!

jag saknar er så  mkt att de inte går att beskriva. jag känner mig typ som den mest ensamma i hela världen.
ska nog stara en egen blogg och döpa den till ensammobbadtjejsomsörjervarjedag.blogg.se

på tors är jag glasögonorm. yey

Bara några månader kvar.
vad gör ni nuförtiden, varför hör ni aldrig av er?
det var alldeles för längesen vi sågs....


Gamla goda tiden




jag vill bara ha den där sommarkänslan
man blir bara deprimerad när man kollar ut och det är grått och trist.
kom sommar





 
 
Jag älskar sofias springstil




Pullan är så mkt sommar som det kan vara!
för er som inte vet är pullan en guldfisk som jag och sofia skaffade, men tyvärr var tvungen att förgifta när vi skulle flytta.
Fast hon var nästan odödlig, men fin!
rip pullan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0