byebye

sista helgen med gurkan och svampen, hahaha. svampen, haha
okej, jag har sjukt dålig humor

men i fredags vare svineri osv, sjukt lite folk ute bara.
igår var vi på rex det var galet typ?
jag for hem tidigare tog min väns mat (förlåt)
nämen igår var kul,
helgens mål var att hitta en hunk, och det gick inte sådär super bra för nån.
jag gjorde de IGEN
och alla andra sov själv, eller med varann
förutom edholm

fast jag kanske hittade en hunk, för jag fick ett sms från okänt nrr. ooooh

lite bilder från den döda kvällen














Jag var inte så full som det ser ut som att jag är på de sista kortet. jag var sjukt skötsam och inte alls så full!

Sofia lär döda mig för korten. menjag säger bara fuckyou, du ska lämna mig för oslo!

skola imorn, WIIEHOO, shit så taggad jag är! -nej.
vill bara ha sommar peace and love, fannie, öl, norgefolk, mera öl, festval, sol, bad, värme, glädje, osvosv.


Kommentarer
Postat av: gurkan

men gurkskiva med bananskal på så pc!

jag vill då inte ha öl, men kanske mintuoboy skulle sitta som gud i en kamels rumpa

2009-01-11 @ 15:42:19
Postat av: Fannie

Alltså vimlig har ju sämst vad är det med han och jaga vårt (eller nu utan mig) gäng! 5 bilder, han måste skaffa ett liv!

2009-01-12 @ 10:18:43
URL: http://shellbeapples.blogg.se/
Postat av: kerstin

åhhh du är så snygg och fin mums mums mums"!!! fan vad jag saknar dig emmelieslemmelie pusss psussss PUSS

2009-01-16 @ 02:50:54
URL: http://shellbeapples.blogg.se/
Postat av: ida

egotripp? du är med på varenda bild, på ett eller annat hörn. känns som att du lägger upp bilderna på andra när du är med när du egentligen vill visa upp ditt snygga tryne, ikke sant?

2009-01-19 @ 00:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0