118100-bakis

kanske det roligaste. jag sitter och äter hos sofia och börjar fundera på varför jag blir mätt efter typ en tugga.
så jag smsade 118100 och ställde frågan:

- Varför bli man mätt på ingenting när man är bakis?

Svaret löd:

- Det är helt olika hur man känner sig när man är bakfull. Vi tror att du kanske mår dåligt och känner dig mätt även fast du inte ätit något. Vi råder dig att äta och dricka mycket eftersom att kroppen behöver det! Ha en trevlig kväll.

snacka om bakishumor, dom har ju svar på allt, och trevliga var dom också!


Sen gjorde vi ett test, Hur bakfull är du idag?

Du fick 38 rätt av 44 möjliga

-Oj, vad bakis du är! Vad gjorde du i går egentligen? Hoppas att du kom hem ordentligt. Ta en treo och gå och lägg dig igen.



jag och sofia är sjukt bakis, och jag orkar inte berätta om våran kväll. för den var bara urspårad


Kommentarer
Postat av: Fannie

Vart finner man detta test?

2009-01-07 @ 00:36:55
URL: http://shellbeapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0