Lyckligast på jorden

jag måste nog vara den lyckligaste tjejen på denna jord just nu!!!

igår ringde sofia mig och frågade om jag var hemma, sen sa hon, "jamen min mob dör snart, så jag ringer dig imorn. jag ville bara höra så de var bra med dig."

jag tänkte att hon aldrig ringt och bara pratat i typ 10sek, och funderade länge på samtalet.
tänkte att dom kanske är på väg hem, och har bara ljugit för mig. men jag ville inte tänka så, för då skulle jag bara bli besviken.,

senare hör jag hur nån sjunger "vad gör du nu för tiden", och tog upp min mob, för jag trodde jag hade svarat i fickan.
men icket, och då hör jag hur de knackar på dörren!!!
Jag öppnade och hade inga ORD. DÄR STOD SOFIA OCH IDA!!!
jag var i chocktillständ, började typ grina och skaka i hela kroppen. har nog aldrig varit så lycklig av att se deras snygga face!!
jag fick lov att sätta mig för benen skakade så mkt av chocken.
men jag är nog den lyckligaste på denna jord!! mina brudar är hemma! (förutom falcken då, men hon kommer snart, hoppas jag)
dom ljög för mig att dom hade fått jobb, och ville bara se min reaktion. jag älskar dom såååååå mkt!
och de bästa av allt är att dom stannar för gott!

ikväll blire Hååkan som inplanerat, sen har brudarna tvingat med mig ut.
så ikväll blire back in the days!
imorn blire semelbakning sen utgång. -myyys

Snacka om de här kommer bli min bästa helg på länge!!

jag älskar de här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0