kryckor, sommar och hemlis

nu börjar sommaren närma sig
igår låg jag och ida och solade och jag svettades!! de kan man kalla sommarvärme
Toyon är tillbaka!! jag och raserföraren ida städade den jätte fiint, men de var mögel i den,
ida har en MÖGELbil, mums

jag var ju hårmodell i veckan också, bilder på de kommer innom kort.
de blev naajs, stort tack till malin som var en helt underbart duktig frisör!

förra helgen fick jag höften ur led? typ.
men igår fick jag äntligen knäcka tillbaka den, sjukt skönt, (inte)
jag slipper kryckorna och ihelgen blire grillning och ÖL!

jag och sofia har en liten hemlis, (som några redan fått reda på, men de ska knipa igen)


Jag fick en fin rullstol, ida var en galen förare.


TOYON ÄR TILLBAKA!!




nu äre bara jobb som behövs till sommaren, sen borde allt flyta på!
man kan ju hoppas iaf.

nu ska jag (eller man kunde ju hoppas iaf) inhandla alkohol och sen laga middag med racerföraren

try harder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0