snart äre fredag igen

snacka om att de inte händer ett skit på veckorna,
de är därför jag aldrig skriver då
för vem vill egentligen läsa om vad man gör, när man bara går i skolan och tränar?
men iaf

Projektarb klart och inlämnat. sjukt dåligt, men jag orkade helt enkelt inte.
bara svenskan och religionen kvar nu,
skolan börjar närma sig mot sitt slut, och de känns verkligen.
helt underbart på ett sätt, men sorligt ändå. 
tiden har gått så fruktansvärt fort,
för fort nästan.
gud, jag känner mig nästan deppad över att de snart är slut.
men livet har ju precis börjat!
jobbintervju nästa vecka, jag håller på bajsa på mig av nervositet.



valborg om två dagar.
grillning och öl,
jag är inte så taggad än, men de kommer, de kommer!
jag känner mig typ fortf sliten sen helgen.

racerföraren



hon är så töt,

imorn börjar min och sofias lilla hemlighet, de ska bli greeejt!
jag är taggad som fan.


vi ska ta in en ny i vårat kollektiv också,
de kommer bli grymt kul!
det måste vara en han, och han ska vara snygg, renlig, social, rolig, ha trevliga (snygga) kompisar, festa, singel, osv.
ni förstår poängen. SÅ om du vet nån som söker boende, hör av dig!



jag saknar fannie

vi är dom som du hatar en söndag på dan.

Kommentarer
Postat av: jag är den alla kommer hata på fredag dag..

VAFAN?! INTE OKEJ, verkligen INTE OKEJ!

2009-04-29 @ 22:05:04
URL: http://norgediss.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahaha jag älskar bidlerna på sofia. Hon blir fantastisk

2009-04-30 @ 13:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0