skjut mig

alltså, vad händer
inget hände, iaf enligt mig
haha,
sandra och amanda tycker enbart att det är roligt,
det ganska kul när man tänker efter,
men samtidigt vill man dö
fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
snacka om att vara full och dum. hahah
men jaja, sånt som händer, typ


Iaf
Om nån hittar min mob så kan ni ringa till edholm.
HITTELÖN
(ni kan ju hoppas iaf)
jag klarar mig inte utan mobilen,
men snälla HITTA MIN MOBIL!!
jag gråter blod

tills jag beställt ett nytt simkort kan ni ringa till Edholm för att få tag på mig.

nu ska jag dränka mina sorger i livets dryck.

Kommentarer
Postat av: Cristel

nahah ja det ska vi inte tala om! ;P

2009-04-05 @ 16:37:40
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0