Ljuset närmar sig

Alltså idag var verkligen min dag!
MVG på talet, nationella . HELT UNDERBART!
Provet i religion bortgjort, reslutatet får jag veta efter lovet.
men jag tror det gick super bra!

Så, jag säger bara
ljuset närmar sig
ringde OF idag också,
 men jag skulle ringa upp nästa för de hade inte hunnit kolla upp om jobb.
jag hoppas verkligen jag får jobb.

fannie fick se mitt fina tryne inatt
inte en allt för vacker syn när man halvt sover och typ pratar i sömnen.
jag skulle vilja se hur du ser ut med tanke på att du blev tagen för att vara uteliggare. haha
jag saknar dig

I lågans sken ser jag bilder av mig själv 
Ljusa slitna jeans, en långhårig rebell
Min tonårsvärld var fylld med förortsromantik
Här fanns allt man kunde få och lite till
En sekund av mitt liv förevigad med polaraid
En tidsepok har sparats i mitt liv
Kom ge dom tiderna tillbaks 
jag vill ha allt dom åren gav
Tröst och skratt var dina svar
När vi var oskiljaktiga
Och jag fick vara din vän
Snälla ta mig tillbaka till livet vi levde igen



Det går inte en dag utan att du är i mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0