inget liv

på veckorna har man verkligen inget liv
Plugga och träna är det enda man gör.
men snart äre lov och då ska jag haaa sååå skööönt,,,
eller Näe det kan jag inte, för  jag måste sitta med jäklakuk projektrapporten hela lovet.

och för er som inte redan vet så fick jag tillbaka min mobil,
jag känner hopp för mäskligheten, :)
för nån snäll människa lämnade in den,  Tack!

fredagen hände aldrig,
lördag var sjukt kul!

nu ska jag återgå till pluggandet,
men vi ses på torsdag! då ska gurkan få sin lördagskorv. (fast det blir ju torsdagskorv)
hahah



två koola tjejer som hittade två koola toaletter och var med om "världens bästa" utekväll.




Du + ny partner - kondom = klamydia.

tänkte bara upplysa er om detta.
för jag vet en som glömde kondomen nyligt, synd.




När det blir varma sommardar kom ihåg mig då


Kommentarer
Postat av: gurkan

hahahahhaha... vänta.. HAHAHHAHA!

2009-04-07 @ 22:23:39
URL: http://norgediss.blogg.se/
Postat av: hemlig som få

WONDERPOOP!!!

2009-04-08 @ 00:15:31
Postat av: Fannie

Utan kondom blire klamydia!

2009-04-08 @ 02:26:16
URL: http://shellbeapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0