tvåsamhet och dagen efter

helgen har minst sagt varit galen.
fredagen kan vi stryka, men lördagen var kalas kul!
var hos karin och fick typ den godaste middagen jag ätit på väldigt länge.
vin, god mat och trevliga människor. vad kan man mer begära?
jo, ett emo och ett rakblad. för de var de vi hade klätt ut oss till.
tvåsamhet när den är som bäst!
fannie lär lägga upp bilder hoppas jag. för vi var som gjorda för varann.

lyckat var det!

jag saknade dock mina krigare i grannlandet. meen, jag hoppas ni kommer hem om inte allt för lång tid.
annars får jag bara sätta mig på tåget och komma.

jag har fått i gång min dator och måste bara dela med mig av finfina kort som jag hittat.

      
 
      
      

 







Kan ju inte säga annat än att vi var söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0