tröttare än den döda fågeln

Jag är trött, har sovit max 3h inatt
somnade typ 4a? några fyllon kom hit vid typ ett och var ganska underhållande.
fick veta lite saker som jag inte trodde. Ha!
forf har min syn på att killar är svin inte ändrats (tror de eller ej)
nu ska jag göra mig klar, snart kommer kestin och stina och plockar upp mig.
Sthlm är ngt som behövs just nu!
kommer ha så fruktansvärt kul!


Hade så bra i kalla LILLA umeå!

btw ligger det en död fågel på våran balkong. den flög rak i in fönstret och dog. ganska hemskt, men samtidigt komiskt. haha

Kommentarer
Postat av: ebb

vart är komiken i en död fågel på balkongen

2008-10-31 @ 10:28:36
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0