Skägg

Om jag var en man skulle jag ha skägg, finns det något hetare? Alltså vilken medelful kille som helst blir ju galet mkt hunkigare när han blir lurvig i ansiktet. Det borde finnas en skäggensdag typ då vi hyllade alla dessa underbar skäggiga karlar. Jag tänkte på det hela vägen då jag cyklade till jobbet.. min man ska ha skägg det är hett. Jag hittade heta skäggmän på interanätet. Skägg är den perfekta party outfitten, jag vill ha skägg.
Jag såg 5stycken ubersnygga skäggisar påväg till jobbet (måste börja jobba mer) och förhoppningsvis kanske jag hittar några till i helgen supaligga men ansiskbehåring? jatack!'



Kommentarer
Postat av: em

Ge mig han på den övre bilden.

2008-10-02 @ 22:24:29
Postat av: Fannie

Han är min, liksom han på den undre. alla män är mina mohahaha!

2008-10-03 @ 00:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0