inte så desperat

fannie är rolig hon. tydligen vill hon inte lämna mig helt ensam i umeå.
riktigt så desperat är jag väl inte, eller, haha.
jag vet iaf några fina och som skulle passa perfekt, men det kommer nog aldrig hända.
kan nån lära mig hur man gör, för jag kan inte!

i helgen blir det iaf piteå. ska bli skönt att få komma bort. bara få massa god mat och ta de lugnt hela helgen.
bubbla och dricka drinkar från pappas bar. Myys!

lite gamla bilder från pappas hus.









Det är gjort många ändringar sen bilderna togs. 
men man kan ju inte annat än tycka att det är kalas fint!

Kommentarer
Postat av: S

Om du blir lärd, skriv hur man gör..!

Då kanske jag kan lära mig och t.o.m bli så bra att jag även med fjun till ansiktsklädnad kan ta dig med storm.

2008-10-08 @ 21:07:25
Postat av: e

Om jag nån dag får lära mig ska jag definitivt skriva ut hur man gör! man måste ju dela med sig så andra kan få del av hemligheten.

2008-10-08 @ 22:37:19
URL: http://treenigheten.blogg.se/
Postat av: Christoffer Lundin

Hej! känner igen det är huset. ligger det i sörmjöle?

2008-10-15 @ 21:51:05
Postat av: Fannie

Nej hörredu det gör det inte.. ligger ute på klubben vid havsbadet i piteå. men det var ju nära :P

2008-10-17 @ 15:25:05
URL: http://treenigheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0