Din mamma måste vara bagara för finare bröd..

Har bakat börd på morron. tänkte gå upp tidigt få det gjort snabbt. sådär runt sjutiden var min plan, den sprack vaknade ist 9 vilket inte är samma sak, så jag blir totalt cykellös idag också typiskt. bröden blev inte häller det förväntade. I vanliga fall kickar jag vems ass som helst när det kommer till bröd, alltså varaenda bagare i stan får ju se upp när jag kavlar upp ärmarna och drar fram mjölet men inte idag.. nejnej mitt "supergodasuper höftbröd" blev ist " superhårdasmåtorrastenkaks höftbröd"
Vad är meningen med livet?
just ja, fysik.. det är inte kul, varför fysik? VARFÖR kan någon på äckel nutritions utbildningen svara på det. Why god why?
Glid

Kommentarer
Postat av: Mattias

Sluta klaga på Fysik nu!

2008-11-11 @ 23:15:47
URL: http://yeahskivas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0