Yey

har äntligen börjat känna lite hopp i min tillvaro,
har iaf tagit mig tillbaka till umeå, är i huset nu.
men min hals är svullen som en balong och kroppen mår inge bra. men jag orkar inte bry mig så mkt faktiskt!
har bokat ett tåg som går typ 5 på söndagmorgon.
jag ber till GUD att bussarna kan sluta med deras idiot strejk och börja gå igen! men som ni säkert vet så hatar ju gud mig, så han lär ju knappast lyssna på mina böner.
och ja fannie jag VILL OCKSÅ SE sex and the city!! satt och tänkte på de på bussen hit.
att åka buss är btw de tråkigaste som finns.

jag ska också börja strejka
nu ska jag sova och ringa sofia, hoppas fannie kommer hit snart också. börjar bli lite less på att hon inte har ngn mobil.

det är nästan sjukt hur bortskämd man blir hos min far. idag innan jag skulle fara så for jag och ulla en sväng på stan, och hon frågade om jag behövde nå kläder. så jag fick en klänning.
och när jag var där så pratade hon i tele, och jag förstod att det var min oerhört bortskämda "storebror" (fast vi är inte blodigt släkt, TUR DE!) och han har flyttat hemifrån med sin tjej, och ändå så hörde jag hur hon sa att hon hade lagat mat till dom som han kunde hämta, både middag och lunch. och hon hade lagat nå special till hans tjej, för hon kan typ inte äta ngt alls, för hon är för fiiiiin. GAH, jag blir så upprörd! när man flyttat hemifrån så ska man klara sig själv!!!

yeye, be till gud åt mig, ni som han kanske lyssnar på.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0