Yey

Här sitter jag nu i piteå.
har inte orkat skriva ngt på hela helgen. var så äklad av min kära väns katastrof. jag höll på spy hela helgen när nån tog upp det. fy säger jag bara!
men helgen var trevlig annars. förutom alla myggbett så dög den!
fast du kan  ju gå hem! faktiskt.
yeye
fick kliva upp kl 5 i morse för att ta tåget hit. (har jag sagt hur mkt jag hatar bussstrejken?) sen sov jag från 12 till typ halv 4 idag. och ändå är jag sjukt trött. de var min värsta resa någonsin! det var jätte fullt, och en bäbis som skrek heeeela tiden, och massa ungdommar/barn från typ polen som stod upp och pratade och levde om hela tiden. jag ville bara döda alla! sen luktade det typ bakfylla/svett/bajs/kryddor/och massa annat äkligt!
imorn ska jag till kåbdalis igen. jag vill inte.
men nu ska jag typ duscha,
ring mig på kvällarna om ni har lite att göra. för jag kommer få ett psykiskt sammanbrott därute helt själv.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0