YEEEEY

Äntligen är arbetsveckan ÖVER!
men jag ska dock jobba en vecka till i kåbdalis. Det är INTE hoppet.
jag är heelt slut, när man jobbar 12 ½ timme per dag så är man nådigt less i kroppen.
berättar mer sen om alla otroligt söta gubbar och pojkar som jag jobbar med. kan nämna att dom är inget man vill hänga i julgranen precis.. haha
nu bär det av till skellefte och trästock. fannie är där med folkan och väntar på mig!
jag är riktigt kalas taggad! känns som jag inte sett en öl på månader, fast det har jag ju.
pappa gav mig 3öl också, han är sööt!
och massa mat fick jag med mig, dom ville inte att vi skulle svälta. och lite pengar, gud, om jag hade bott här hade jag varit så bortskämmd att jag vet inte vad!
jaja,
hoppas alla får en bra helg, r de ska jag ha!
fast jag lär somna typ 10 ikväll, för jag har inte fått speciellt mkt sömn i veckan.
meen, det ska ändå bli kul!

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0