Utgång

Eftersom min käre vapendragare kammade hem en högutbildad i helgen och jag inte fått dricka öl med henne på jättelänge så bestämde jag och min bror oss för att plocka upp henne och köpa grejor till en paj. Pangbruden hakade naturligtvis med.
Tanken var att vi skulle äta pajj och mysa på rödäng...PLÖTSLIGT får min vapendragare ett sms från den högutbildade som ville dricka öl men henne och att hon skulle ta med sig en trevlig och söt kompis. Jag som varken är trelvig eller spec söt blir taggad till tusen. Så nu är vi duschade. Och ska iväg på lottas, känner vi peppen, känner vi medelåldern?

Dock (bamp bamp bamp) följer pangbruden och sandra med. mina chanser att få till det minskas lite, men what the fuck! Dock blir det inget ligga ivkäll, bara öl åååhe öööööööle!

Glid i Frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0