Tur som en lur

Jag tycker ohyggligt synd om min kära vän som är sjuk och fast i pite. Men hur hemskt hennes liv är så är mitt idag ganska bra. Fast jag har haft min bil felparkerade hela fuckingnatten. naturligtvis var det inte tänk. men jag är på jobbet, still och somnade (efter tremiljardans sömnlösa nätter) så jag glömde flytta den. YEEEEAS jag känner mig mkt rik med tanke på vad böterna är. mohaha lapplisor, detta onda folkslag kan inte ta mig. Eller så är min superbil så liten och diskret att ingen märker den.

En annan bra grej är att det regnar, det betyder att degen på jobbet blir ofantligt lung. Hörde jag ett yeas, woooopiedo och tagga helgen?

Glid i Frid

btw.
en till tur grej, hade turen att min bror kom hit med mina skor som huset höll gissland. Han kom med sin bil och la dom i min h ade igår. Han är fin jag har tur!


Jag och dandy förra sommar'n

Kommentarer
Postat av: Towa

Passa på att vinna sexleksaker på min blogg! Det kan aldrig bli för mycket inför sommaren ;) Lycka till!

2008-07-09 @ 10:41:39
URL: http://www.towalindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0